We mogen weer vanaf 3 maart!


We mogen weer!!!!

Gelukkig, zowel de kapsalon als de massagepraktijk mag weer open vanaf woensdag 3 maart. De geruchten waren er al vanaf afgelopen weekend en dat heeft geleid tot een enorme drukte in onze agenda. De eerste drie weken staat de kapsalon nagenoeg al vol geboekt.

We vinden het erg spijtig dat sommige klanten nu nog steeds erg lang moeten wachten voordat ze van hun Coronahaar bevrijd worden, maar we doen wat we kunnen binnen onze eigen gezonde mogelijkheden.

Wil je een afspraak maken om afscheid te nemen van je Coronakapsel, dat kan online via onze website of je kan naar de salon bellen (075 616 38 75)

Coronaprotocol

Daarnaast moeten we ook nog steeds rekening houden met de Coronamaatregelen en dat betekent dat we niet op volle kracht kunnen werken omdat er anders teveel mensen tegelijk in de salon aanwezig zijn. Ook houdt dit in dat je nog steeds niet naar de salon mag komen als je de bekende Coronaklachten hebt, of als een huisgenoot deze klachten heeft. Het reinigen van de handen bij binnenkomst en het dragen van een mondkapje is ook nog steeds verplicht. Het gehele protocol is na te lezen op onze website. 

Ondanks dat we nu open mogen hangt er toch nog een dreigende wolk boven ons hoofd aangezien een stijging van de besmettingen aanleiding kan geven om de huidige versoepelingen weer terug te draaien. Wij hopen dat de zon blijft schijnen en dat we iedereen toch binnen afzienbare tijd een lekkere frisse lente coupe kunnen geven.

Denk aan je supportvoucher

Heb je een supportvoucher gekocht, vergeet deze dan niet mee te nemen. Je kan de voucher(s) uitprinten en meenemen, of je kunt ze laten zien op je telefoon. We houden zelf ook een administratie bij met vouchernummers dus mocht je de voucher(s) vergeten dan is er nog geen man/vrouw overboord.

De vouchers hebben geen einddatum. Als je er meerdere hebt aangeschaft kan je ze dus ook verspreid over het jaar gebruiken. Je kan de voucher zowel besteden in de kapsalon als massagepraktijk.   

Heb je Supportvouchers besteld en betaald maar daarna niks meer gehoord, dan kan het zijn dat de vouchers in de Spambox zijn verdwenen…..Neem dan ook even contact op via peter@leeringenpartners, dan gaan we kijken waar het mis ging en lossen we het op.

En voor alle andere vragen kan je ook een berichtje sturen naar bovengenoemd emailadres.